Perkant parduotuvėje WWW.L3SHOP.LT, kiekvienam pirkėjui suteikiama teisė per 14 kalendorinių dienų nuo prekės gavimo dienos atsisakyti nuotolinės sutarties ir grąžinti tinkamos kokybės prekę.
Norėdami grąžinti tinkamos kokybės prekę, pirkėjai turi:
- Susisiekti el. paštu info@l3shop.lt. Be išankstinio susitarimo prekės nėra priimamos.
- Pateikti grąžinimo priežastį bei pirkimo įrodymą.
- Prekė turi būti nenaudota, nepraradusi prekinės išvaizdos, su originaliomis etiketėmis ir pakuote.
Svarbu:
Grąžinant prekę, pirkėjas atsako už prekės kokybę ir saugumą iki tol, kol ji bus grąžinta pardavėjui. L3SHOP turi teisę atsisakyti priimti grąžinamą prekę, jei ji buvo naudota, sugadinta arba praradusi prekinę išvaizdą.
Netinkamos kokybės prekės grąžinimas:
Jei prekė nekokybiška (turinti gamyklinį broką ar defektą, kuris atsirado ne dėl pirkėjo kaltės ar netinkamo naudojimo), taikoma tiekėjo suteikta garantija. Dėl tokių prekių grąžinimo reikia atlikti aukščiau išvardintus žingsnius.
L3SHOP įsipareigoja per 14 kalendorinių dienų nuo vartotojo kreipimosi pateikti motyvuotą rašytinį atsakymą.
BENDROSIOS NUOSTATOS
1.1. Šios prekių pirkimo–pardavimo taisyklės yra privalomas teisinis dokumentas, kurį pirkėjas patvirtina susipažinęs ir sutikęs pažymėdamas varnelę prie nuorodos „Pirkimo taisyklės“. Taisyklės nustato kliento ir pardavėjo teises, pareigas, prekių įsigijimo, apmokėjimo, pristatymo, grąžinimo sąlygas bei tvarką.
1.2. Prekes tinklapyje gali pirkti:
- Veiksnūs fiziniai asmenys nuo 18 metų;
- Nepilnamečiai nuo 16 iki 18 metų su tėvų ar globėjų sutikimu (nebent emancipuoti);
- Juridiniai asmenys per įgaliotus atstovus.
1.3. Visos pirkimo sutartys sudaromos lietuvių kalba. Užsakymo pateikimo metu pirkėjui pateikiama aktuali sutarties informacija ir taisyklės, o patvirtinimas siunčiamas nurodytu el. pašto adresu.
PREKIŲ UŽSAKYMAS
2.1. Klientas gali užsisakyti prekes:
- Nesukūręs paskyros, pateikdamas asmeninę informaciją užsakymo formoje.
2.2. Užsakant būtina nurodyti: vardą, pavardę, pristatymo adresą, telefono numerį, el. paštą.
2.3. Patvirtindamas užsakymą, pirkėjas privalo susipažinti su tuo metu galiojančia taisyklių redakcija.
2.4. Norėdamas sudaryti sutartį, pirkėjas turi atlikti visus tinklapyje nurodytus veiksmus.
2.5. Pirkėjas sutinka, kad taisyklės jam nebus pateikiamos popierine forma, nebent susitarta kitaip. Jas galima parsisiųsti iš tinklapio arba gauti el. paštu info@l3shop.lt.
2.6. Pardavėjas neatsako už žalą, padarytą trečiųjų asmenų, neteisėtai pasinaudojusių pirkėjo paskyra.
2.7. Pardavėjas vykdo tik užsakymus, kuriuose pateikti teisingi ir išsamūs duomenys.
2.8. Pirkėjas sutinka, kad jo asmens duomenys būtų naudojami prekių pirkimo–pardavimo ir tiesioginės rinkodaros tikslais, vadovaujantis privatumo politika.
2.9. Klientas, sutikdamas, kad jo Asmeninė informacija būtų tvarkoma Prekių ir paslaugų pardavimo Pardavėjo tinklapyje (elektroninės prekybos) tikslu, taip pat sutinka, jog jo nurodytu elektroninio pašto adresu ir telefono numeriu būtų siunčiami informaciniai pranešimai, būtini užsakymo vykdymui ir su juo susijusiai komunikacijai.
3. Pirkimo–pardavimo sutarties sudarymo momentas
3.1. Parduodamų prekių pateikimas tinklapyje nėra laikomas Pardavėjo pasiūlymu sudaryti sutartį. Sutartis dėl prekių pirkimo–pardavimo laikoma sudaryta nuo to momento, kai Pirkėjas, išsirinkęs prekę, suformavęs prekių krepšelį, įvykdęs visus užsakymo pateikimo žingsnius ir patvirtinęs užsakymą, gauna Pardavėjo patvirtinimą apie užsakymo priėmimą.
Prekių pirkimo–pardavimo sutartis galioja iki visiško šalių įsipareigojimų pagal šią sutartį įvykdymo. Pirkėjo teisė atsisakyti sutarties aptariama šių prekių pirkimo–pardavimo taisyklių 9 skyriuje.
3.2. Kartu su Pirkėjo pateiktu užsakymu šios prekių pirkimo–pardavimo taisyklės ir kitos galiojančios taisyklės tampa neatskiriama pirkimo–pardavimo sutarties dalimi, privaloma abiem šalims.4. Pirkėjo teisės ir pareigos
4. Pirkėjo teisės ir pareigos
4.1. Pirkėjas turi teisę pirkti prekes Tinklapyje šių prekių pirkimo–pardavimo taisyklių nustatyta tvarka.
4.2. Pirkėjas turi teisę atsisakyti Sutarties šių taisyklių 9 skyriuje nustatyta tvarka.
4.3. Naudodamasis Tinklapiu, Pirkėjas įsipareigoja laikytis šių taisyklių, kitų Tinklapyje aiškiai nurodytų sąlygų bei nepažeisti Lietuvos Respublikos teisės aktų.
5. Pardavėjo teisės ir pareigos
5.1. Pardavėjas įsipareigoja šiose taisyklėse ir Tinklapyje nustatytomis sąlygomis sudaryti Pirkėjui galimybę naudotis Tinklapio teikiamomis paslaugomis.
5.2. Pardavėjas turi teisę keisti teikiamų paslaugų apimtį, sąlygas bei būdą.
5.3. Pardavėjas įsipareigoja gerbti Kliento privatumo teisę į asmeninę informaciją ir tvarkyti Pirkėjo nurodytus asmens duomenis tik šių taisyklių ir Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka.
5.4. Pardavėjas įsipareigoja pristatyti Pirkėjo užsakytas prekes Pirkėjo nurodytu adresu šių taisyklių 7 skyriuje nustatytomis sąlygomis.
6. Prekių kaina, apmokėjimo tvarka ir terminai
6.1. Prekių kainos Tinklapyje ir užsakyme nurodomos eurais, įskaitant visus taikomus mokesčius (PVM ir kt., jeigu jie taikomi).
6.2. Prekių pristatymo bei kitų trečiųjų asmenų paslaugų išlaidos (jei taikoma) į prekių kainą nėra įtrauktos, nebent Tinklapyje aiškiai nurodyta kitaip. Pristatymo išlaidos pateikiamos Pirkėjui prekių užsakymo metu.
6.3. Prekėms gali būti taikomos nuolaidos, kurios nesumuojamos, išskyrus atvejus, kai nuolaidų ar akcijų taisyklėse aiškiai numatyta kitaip.
6.4. Pirkėjas atsiskaito už prekes ir jų pristatymą pasirinkdamas vieną iš šių būdų:
- 6.4.1. Mokėjimas mokėjimo kortele arba Opay sistema.
6.5. Atsiskaitydamas 6.4.1 punkte nurodytu būdu, Pirkėjas įsipareigoja apmokėti nedelsiant. Tik gavus mokėjimo patvirtinimą, pradedamas formuoti užsakymas ir skaičiuojamas pristatymo terminas.
6.6. Pirkėjui nesumokėjus už prekes per 3 (tris) darbo dienas nuo užsakymo pateikimo, laikoma, kad Pirkėjas atsisako Sutarties, o Pardavėjas turi teisę anuliuoti užsakymą be atskiro pranešimo.
7. Prekių pristatymas
7.1. Prekės pristatomos Pirkėjo nurodytu adresu per Kurjerį, į pasirinktą siuntų terminalą arba atsiimant prekybos taške.
7.2. Pirkėjas įsipareigoja prekes priimti pats arba nurodyti kitą asmenį.
7.3. Jeigu Pirkėjas prekių priimti negali, Kurjeris turi teisę perduoti prekes kitam pilnamečiam asmeniui nurodytu adresu, turinčiam mokėjimo ar užsakymo patvirtinimą.
7.4. Prekės laikomos pristatytomis tinkamai, kai pasirašomas prekių perdavimo–priėmimo dokumentas.
7.5. Prekių kiekis ir įpakavimas tikrinami perdavimo metu. Nustačius trūkumus, jie turi būti pažymėti priėmimo dokumente ir apie tai nedelsiant raštu informuotas Pardavėjas.
7.6. Apie akivaizdžius prekių trūkumus (kiekio neatitikimą, pakuotės pažeidimus ir pan.) Pirkėjas privalo pranešti raštu ne vėliau kaip per 1 (vieną) dieną nuo prekių gavimo.
7.7. Šis punktas netaikomas, jei Tinklapyje aiškiai nurodyta, kad prekė parduodama su pažeista pakuote ar defektais, dėl kurių taikoma nuolaida. Tokiu atveju Pirkėjas neturi teisės vėliau reikšti pretenzijų dėl šių trūkumų.
8. Prekių kokybės garantija
8.1. Kiekvienos prekės savybės nurodytos prie prekės esančiame aprašyme.
8.2. Pardavėjas neatsako už tai, kad Tinklapyje pateiktos prekių nuotraukos ar aprašymai dėl Pirkėjo įrenginio techninių ypatybių gali neatitikti realios prekės išvaizdos. Kilus klausimams, rekomenduojama kreiptis el. paštu info@l3shop.lt.
Prekių pirkimo–pardavimo taisyklės
9. Pirkimo–pardavimo sutarties atsisakymas, prekių grąžinimas ir keitimas
9.1. Teisė atsisakyti sutarties:
9.1.1. Pirkėjas turi teisę per 14 (keturiolika) dienų nuo pirkimo–pardavimo sutarties sudarymo dienos atsisakyti sutarties nenurodydamas priežasties, apie tai raštu informuodamas Pardavėją.
Šia teise Pirkėjas negali pasinaudoti sudarius vieną iš Lietuvos Respublikos Civilinio kodekso 6.22810 straipsnio 2 dalyje išvardintų sutarčių.
9.1.2. Norėdamas atsisakyti sutarties, Pirkėjas turi pateikti Pardavėjui laisvos formos arba Pardavėjo atsiųstą prekių grąžinimo prašymą. Pranešimą apie sutarties atsisakymą Pirkėjas siunčia el. paštu info@l3shop.lt. Gavęs Pirkėjo pranešimą, Pardavėjas per 2 (dvi) darbo dienas susisiekia su Pirkėju.
9.1.3. Jei Pirkėjas atsisako pirkimo–pardavimo sutarties, kol prekė dar nebuvo jam išsiųsta, Pardavėjas tokį atsisakymą įformina kaip užsakymo atmetimą ir informuoja apie tai Pirkėją jo nurodytu elektroninio pašto adresu.
9.1.4. Jei Pirkėjas atsisako sutarties po prekės pristatymo, taikomos šių taisyklių 9.2 arba 9.3 punktų nuostatos.
9.2 Tinkamos kokybės prekių keitimo ir grąžinimo taisyklės:
9.2.1. Pirkėjas turi teisę, nenurodydamas priežasties, atsisakyti sutarties ir apie tai pranešti Pardavėjui el. paštu info@l3shop.lt ne vėliau kaip per 14 (keturiolika) kalendorinių dienų nuo prekės perdavimo dienos.
9.2.2. Gavęs Pirkėjo prašymą, Pardavėjas per 2 (dvi) darbo dienas susisiekia su Pirkėju ir suderina grąžinimo detales.
9.2.3. Tinkamos kokybės prekės gali būti grąžinamos, jei:
- prekė yra originalioje, tvarkingoje pakuotėje;
- nepažeista, nepanaudota, nepraradusi prekinės išvaizdos;
- turi visas nepažeistas etiketes, apsaugines plėveles;
- prekė grąžinama su visomis kartu gautomis dovanomis.
9.2.4. Grąžinant prekes be Pardavėjo kaltės, pristatymo išlaidos negrąžinamos.
9.2.5. Gavus prekę ir įsitikinus, kad ji nenaudota, pinigai grąžinami per 14 (keturiolika) darbo dienų į Pirkėjo nurodytą banko sąskaitą.
9.3 Netinkamos kokybės prekių grąžinimo taisyklės:
9.3.1. Netinkamos kokybės prekės grąžinamos vadovaujantis Lietuvos Respublikos ūkio ministro 2001 m. birželio 29 d. įsakymu Nr. 217 patvirtintomis Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklėmis.
9.3.2. Jei buvo parduota nekokybiška prekė, Pirkėjas gali pasirinkti:
- pakeisti ją kokybiška;
- atitinkamai sumažinti kainą;
- per protingą terminą neatlygintinai pašalinti trūkumus;
- vienašališkai nutraukti sutartį ir atgauti pinigus.
9.3.3. Pirkėjas gali pasirinkti tik vieną iš 9.3.2 punkto būdų, užpildydamas grąžinimo formą ir išsiųsdamas prekę Pardavėjui.
9.3.4. Prekės grąžinimo išlaidas apmoka Pirkėjas. Jei nustatoma, kad prekė buvo nekokybiška — Pardavėjas grąžina ir patirtas grąžinimo išlaidas.
9.4 Prekių keitimas ir grąžinimas pristačius ne tas prekes:
9.4.1. Jei pristatomos ne tos prekės, Pirkėjas per 2 (dvi) darbo dienas informuoja Pardavėją el. paštu info@l3shop.lt arba telefonu +37067877488.
9.4.2. Pardavėjas savo sąskaita paima netinkamas prekes ir pakeičia tinkamomis. Jei tokių prekių nėra — grąžina pinigus per 14 kalendorinių dienų.
9.5 Grąžinimo adresas:
Prekės grąžinamos Pirkėjo sąskaita per 14 (keturiolika) kalendorinių dienų nuo pranešimo pateikimo dienos adresu:
Pramonės pr. 32-38, Kaunas, Lietuva.
9.6 Pardavėjas turi teisę nepriimti grąžinamų prekių, jei nesilaikoma taisyklių.
10. Pardavėjo taikomos rinkodaros priemonės
Pardavėjas pasilieka teisę bet kuriuo metu keisti, įvesti ar nutraukti akcijas, žaidimus, keisti kainas ar tinklapio turinį, nepažeisdamas Pirkėjo teisių ir jau sudarytų sutarčių.
11. Apsikeitimas informacija
11.1. Pardavėjas visus pranešimus siunčia Pirkėjo registracijos ar užsakymo metu nurodytu el. paštu.
11.2. Pirkėjas visus klausimus ir pranešimus siunčia el. paštu info@l3shop.lt.
12. Baigiamosios nuostatos
12.1. Pirkėjas ir Pardavėjas susitaria, kad visi su Sutartimi susiję ar dėl jos vykdymo, pažeidimo, nutraukimo ar negaliojimo kilę ginčai, pretenzijos ir (ar) nesutarimai sprendžiami derybų keliu. Jeigu susitarimo nepavyksta pasiekti derybomis, ginčai yra sprendžiami Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka.
12.2. Jei Pirkėjas nesutinka su Pardavėjo pateiktu atsakymu į rašytinę pretenziją, jis turi teisę kreiptis į Valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą (Vilniaus g. 25, 01402 Vilnius, el. p. tarnyba@vvtat.lt, tel. 8 5 262 6751, www.vvtat.lt).
12.3. Pirkėjas taip pat gali pateikti prašymą ar skundą elektroninėje ginčų sprendimo platformoje: https://ec.europa.eu/consumers/odr/
12.4. Pardavėjas turi teisę bet kuriuo metu keisti šias Prekių pirkimo–pardavimo taisykles paskelbdamas apie tai tinklapyje. Užsakymai vykdomi pagal užsakymo pateikimo metu galiojusias taisykles.
12.5. Norėdami informuoti Pardavėją apie Prekių pirkimo–pardavimo taisyklių pažeidimą, turėdami klausimų, pretenzijų ar jei Jums reikalinga Pardavėjo pagalba dėl Prekių pirkimo–pardavimo taisyklių aiškinimo ar jų taikymo, prašome kreiptis el. paštu info@l3shop.lt arba paštu adresu: Pramonės pr. 32–38, Kaunas, Lietuva. Į Jūsų paklausimus, gautus raštu, atsakysime per 14 (keturiolika) kalendorinių dienų nuo paklausimo gavimo dienos.
12.6. Prekių pirkimo–pardavimo taisyklės galioja perkant Lietuvos Respublikos teritorijoje.