PREKIŲ-GRAŽINIMAS
- Perkant parduotuvėje WWW.L3SHOP.LT, kiekvienam pirkėjui ir jo nupirktai tinkamos kokybės prekei
suteikiama 14 dienų grąžinimo garantija nuo prekės gavimo dienos. - Norėdami grąžinti tinkamos kokybės prekę:
Reikia būtinai susisiekti el. paštu info@l3shop.lt. Iš anksto neperspėjus ir nesuderinus grąžinimo, prekės
atgal nepriimamos.
Paaiškinti priežastį ir prisegti pirkimo įrodymą.
Prekė turi būti nenaudota, su ženklinimo etiketėmis bei originalioje pakuotėje, nesugadinta ir
nepraradusi prekinės išvaizdos. - Kiekvienai prekei suteikiama tiekėjo garantija gamybiniam brokui ir kitiems defektams nesusijusiems
su normaliu prekės naudojimu ir aplinkos poveikių. Kiekvienos prekės garantijos laiką galite rasti prekių
aprašyme. - Norint grąžinti netinkamos kokybės prekę, atlikite aukščiau išvardintus žingsnius.
- Parduotuvė įsipareigoja ne vėliau kaip per 10 dienų nuo vartotojo prašymo gavimo dienos pateikti
vartotojui motyvuotą rašytinį atsakymą. - Bendrosios nuostatos
1.1. Šios Prekių pirkimo – pardavimo taisyklės, su jomis sutikus Klientui (t. y. susipažinus su Taisyklėmis
bei pažymėjus varnelę prie Tinklapyje pateiktos nuorodos „pirkimo Taisyklės“), yra šalims privalomas
teisinis dokumentas, kuris laikomas sudėtine ir neatskiriama Taisyklių dalimi, bei kuriame nustatomos
Kliento ir (ar) Pirkėjo ir Pardavėjo teisės bei pareigos, Prekių įsigijimo bei apmokėjimo už jas sąlygos bei
tvarka, Prekių pristatymo ir grąžinimo sąlygos bei tvarka, šalių atsakomybė bei kitos su Prekių pirkimu –
pardavimu Tinklapyje susijusios nuostatos.
1.2. Pirkti Prekes Tinklapyje turi teisę:
1.2.1 veiksnūs fiziniai asmenys, t. y. asmenys, sulaukę pilnametystės, kurių veiksnumas nėra apribotas
taikytinų teisės aktų nustatyta tvarka;
1.2.2 nepilnamečiai nuo šešiolikos iki aštuoniolikos metų amžiaus, tik turėdami tėvų arba rūpintojų
sutikimą, išskyrus tuos atvejus, kai jie yra emancipuoti;
1.2.3 juridiniai asmenys, atstovaujami asmens, veikiančio pagal šio juridinio asmens steigimo
dokumentus;
1.2.4 visų aukščiau nurodytų asmenų įgalioti atstovai.
1.3 Visos Sutartys dėl Prekių pirkimo Tinklapyje sudaromos lietuvių kalba. Esminės Sutarties sąlygos ir
informacija dėl užsakytų Prekių pateikiama Pirkėjui Prekių užsakymo pateikimo Tinklapyje metu;
Pardavėjas siunčia Pirkėjui nuorodą į galiojančias Taisykles kartu su užsakymo patvirtinimu Pirkėjo
nurodytu el. pašto adresu. - Prekių užsakymas
2.1 Užsisakyti Prekes Tinklapyje Klientas gali:
2.1.1 Neregistruodamas Tinklapyje Paskyros, tačiau Prekių užsakymo patvirtinimo formoje
vadovaudamasis Tinklapio priemonėmis pateikęs Asmeninę informaciją.
2.2 Klientas užsakydamas Prekes turi nurodyti Prekių užsakymo tinkamam įvykdymui būtiną savo
Asmeninę informaciją: vardą, pavardę, prekių pristatymo adresą, teisingą telefono numerį ir elektroninio
pašto adresą. Pateikdamas Prekių užsakymą ir išreikšdamas savo sutikimą, jog „Sutinku su Taisyklėmis”,
Pirkėjas besąlygiškai patvirtina, jog jis turi teisę pirkti Prekes Tinklapyje ir sudaryti Sutartį dėl jų įsigijimo.
2.3 Visais atvejais, prieš patvirtindamas Prekių užsakymą šiame Prekių pirkimo-pardavimo taisyklių
skyriuje nustatyta tvarka, Pirkėjas privalo susipažinti su užsakymo pateikimo metu galiojančia Taisyklių
dokumentų redakcija bei išreikšti savo sutikimą dėl jų. Apie susipažinimą ir sutikimą su Taisyklių
dokumentais Pirkėjas patvirtina Tinklapio naudojimo tvarkoje numatytu būdu ir sąlygomis. Prekių
užsakymas galės būti pateiktas ir gautas Pardavėjo apdorojimui tik tokiu atveju, jei Pirkėjas susipažino ir
sutinka su Taisyklėmis. Visais kitais atvejais, kai Pirkėjas nesutinka su Taisyklėmis arba tam tikra jų dalimi,
jis neturi teisės užsakyti Prekių Tinklapyje.
2.4 Norėdamas sudaryti Sutartį dėl Prekių įsigijimo, Klientas turi atlikti Tinklapyje nurodytus techninius
veiksmus, taip pat sekdamas Tinklapyje pateiktais pranešimais ir (ar) nuorodomis, Klientas turi pateikti
Pardavėjui Prekių užsakymą.
2.5 Susipažinęs su Taisyklėmis, sutikęs su jomis bei įsipareigojęs jų laikytis, Pirkėjas patvirtina, jog
neprieštarauja, kad Taisyklės Pirkėjui atskirai raštu (popierinėje formoje) pateikiamos nebus, nebent
Sutarties šalys susitartų kitaip. Visais atvejais, Pirkėjas, norėdamas peržiūrėti, išsisaugoti ir (ar)
atsispausdinti Taisykles, gali jas atsiųsti iš Tinklapio arba kreiptis su atitinkamu prašymu į Pardavėją el.
pašto adresu info@vitaebeauty.com.
2.6 Pardavėjas neatsako už žalą dėl trečiųjų asmenų neteisėto Paskyros naudojimo. Tuo atveju, jei,
nesilaikant Taisyklių reikalavimų, prie Paskyros prisijungia bet koks kitas asmuo ir pasinaudodamas
Paskyra pateikia Prekių užsakymą, bus laikoma, kad šias Prekes užsako ir (ar) įsigyja Pirkėjas.
2.7 Pardavėjas pasilieka teisę vykdyti tik tuos patvirtintus Prekių užsakymus, kuriuose teisingai ir tiksliai
pateikti Prekių užsakymo bei kiti Prekių įsigijimui ir (ar) pristatymui reikalingi duomenys (įskaitant Prekių
pristatymo adresą, telefono numerį, el. pašto adresą ir kt.).
2.8 Klientas, išreiškęs sutikimą su šiomis Prekių pirkimo – pardavimo taisyklėmis, sutinka, jog 2.2 punkte
nurodyta jo Asmeninė informacija būtų tvarkoma Prekių ir paslaugų pardavimo tinklapyje (elektroninės
prekybos) bei tiesioginės rinkodaros tikslais. Pardavėjas patvirtina, jog Pirkėjo dėl Prekių užsakymo ir
Sutarties sudarymo pateikta Asmeninė informacija bus naudojama Prekių pirkimo-pardavimo sandorių
Tinklapyje sudarymo ir vykdymo tikslais, vadovaujantis Privatumo politikos nuostatomis.
2.9 Klientas, sutikdamas, kad jo Asmeninė informacija būtų tvarkoma Prekių ir paslaugų pardavimo
Pardavėjo Tinklapyje (elektroninės prekybos) tikslu, taip pat sutinka, kad jo nurodytais elektroninio
pašto adresu ir telefono numeriu būtų siunčiami informaciniai pranešimai, kurie būtini Prekių užsakymui
įvykdyti.
- Pirkimo – pardavimo sutarties sudarymo momentas
3.1 Parduodamų Prekių pateikimas Tinklapyje nesukuria Pardavėjui jokių įsipareigojimų. Sutartis dėl
Prekių pirkimo – pardavimo laikoma sudaryta tarp Pirkėjo ir Pardavėjo nuo to momento, kai Pirkėjas,
išsirinkęs prekę, suformavęs prekių krepšelį, įvykdo visus užsakymo žingsnius ir patvirtina užsakymą.
Prekių pirkimo – pardavimo sutartis galioja iki visiško įsipareigojimų pagal šią Sutartį įvykdymo. Pirkėjo
galimybė atsisakyti Sutarties aptariama šių Prekių pirkimo-pardavimo taisyklių 9 skyriuje.
3.2 Kartu su Pirkėjo Tinklapyje pateiktu Prekių užsakymu šios Prekių pirkimo-pardavimo taisyklės ir kitos
Taisyklės tampa tarp Pirkėjo ir Pardavėjo sudaryta Sutartimi, kuri abiem Sutarties šalims yra privalomas
teisinis dokumentas.
- Pirkėjo teisės ir pareigos
4.1 Pirkėjas turi teisę pirkti prekes Tinklapyje šių Prekių pirkimo-pardavimo taisyklių nustatyta tvarka.
4.2 Pirkėjas turi teisę atsisakyti Sutarties šių Prekių pirkimo-pardavimo taisyklių 9 skyriuje numatyta
tvarka.
4.3 Pirkėjas, naudodamasis Tinklapiu, įsipareigoja laikytis šių Prekių pirkimo-pardavimo taisyklių, kitų
sąlygų, aiškiai nurodytų Tinklapyje, bei nepažeisti Lietuvos Respublikos teisės aktų. - Pardavėjo įsipareigojimai
5.1 Pardavėjas įsipareigoja šiose Prekių pirkimo-pardavimo taisyklėse ir Tinklapyje nustatytomis
sąlygomis sudaryti Pirkėjui galimybę naudotis Tinklapio teikiamomis paslaugomis.
5.2 Pardavėjas turi teisę keisti teikiamų paslaugų apimtį, būdą,
5.3 Pardavėjas įsipareigoja gerbti Kliento privatumo teisę į jam priklausančią Asmeninę informaciją, t. y.
Pirkėjo nurodytus asmens duomenis tvarkyti tik Taisyklių ir Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta
tvarka.
5.4 Pardavėjas įsipareigoja pristatyti Pirkėjo užsakytas Prekes jo nurodytu adresu Prekių pirkimo-
pardavimo taisyklių 7 skyriuje nurodytomis sąlygomis. - Prekių kaina, apmokėjimo tvarka ir terminai
6.1 Prekių kainos Tinklapyje ir Prekių užsakyme nurodomos eurais ir apima mokesčius, įskaitant PVM ir
kitus mokesčius (jeigu jie taikomi).
6.2 Prekių pristatymo išlaidos ir (ar) kitų Trečiųjų asmenų paslaugų išlaidos (jeigu taikoma) į Prekės kainą
nėra įtrauktos, nebent Tinklapyje būtų aiškiai nurodyta ir skelbiama, jog esant tam tikroms sąlygoms,
Prekių pristatymas yra nemokamas. Taikytinos Prekių pristatymo išlaidos nurodomos ir pateikiamos
Pirkėjui Prekių užsakymo metu.
6.3 Prekėms gali būti taikomos nuolaidos, kurios yra nesumuojamos, išskyrus atvejus, kai konkrečios
nuolaidos ar akcijos taisyklės numato kitaip ir tai aiškiai nustatyta bei skelbiama Tinklapyje ir (ar) bet
kuriame kitame Taisyklių dokumente.
6.4 Pirkėjas, savo pasirinkimu, atsiskaito už Prekes ir Prekių pristatymą vienu iš šių būdų:
6.4.1 Apmokėjimas mokėjimo (kredito arba debetine) kortele arba Paysera.
6.5 Atsiskaitydamas už Prekes 6.4.1 punkte aukščiau numatytu apmokėjimo būdu, Pirkėjas įsipareigoja
sumokėti už Prekes nedelsiant. Tik gavus mokėjimų operatoriaus patvirtinimą apie Jūsų apmokėjimą už
Prekes, pradedamas formuoti Prekių siuntinys ir pradedamas skaičiuoti Prekių pristatymo terminas.
6.6 Pirkėjui neįvykdžius pareigos atsiskaityti už Prekes, bus laikoma, kad Pirkėjas atsisako Sutarties ir
Pardavėjas neturi Pirkėjui jokių įsipareigojimų, kylančių iš šios Sutarties. Dėl to Pardavėjas turi teisę iš
anksto nepranešęs Pirkėjui anuliuoti jo užsakymą, jeigu Pirkėjas, pasirinkęs Prekių pirkimo-pardavimo
taisyklių 6.4.1 punkte numatytą apmokėjimo būdą, nesumoka už Prekes per 3 (tris) darbo dienas nuo
Prekių užsakymo Tinklapyje pateikimo. - Prekių pristatymas
7.1 Prekės pristatomos Pirkėjo nurodytu Prekių pristatymo adresu per Pardavėjo pasitelktą Kurjerį, į
Pirkėjo pasirinktą savitarnos siuntų terminalą arba atsiimant užsakymą viename iš pasirinktų Pardavėjo
prekybos taškų.
7.2 Jeigu Prekės pristatomos Pirkėjui, Pirkėjas įsipareigoja Prekes priimti pats arba kitas asmuo, kuris gali
būti nurodytas kaip siutninio Gavėjas.
7.3 Tuo atveju, kai Pirkėjas negali priimti Prekių pats, įskaitant kai Prekių užsakyme nurodytu pristatymo
adresu Pirkėjo ar Pirkėjo nurodyto asmens nėra, Pardavėjo įgaliotas asmuo (Kurjeris) turi teisę išduoti
Prekes bet kuriam kitam Prekių pristatymo adresu esančiam veiksniam pilnamečiam asmeniui,
pateikusiam mokėjimo už Prekes patvirtinimą ar kitą dokumentą, patvirtinantį Sutarties sudarymą ar
teisę priimti pristatomus daiktus. Tokiu atveju, Pirkėjas neturi teisės reikšti Pardavėjui jokių pretenzijų
dėl Prekių pristatymo netinkamam subjektui.
7.4 Laikoma, kad Prekės pateiktos (perduotos) Pirkėjui tinkamai, kai pasirašomas Prekių perdavimą –
priėmimą (pristatymą ir (ar) atsiėmimą) patvirtinantis dokumentas
7.5 Prekių kiekis ir jų įpakavimas tikrinami Prekių perdavimo Pirkėjui metu. Prekių perdavimo metu
nustačius Prekių kiekio trūkumą, Prekių ir (ar) Prekių pakuotės pažeidimus, tokius trūkumus privalote
nurodyti Prekių perdavimą patvirtinančiame dokumente, taip pat nedelsiant informuoti apie tai
Pardavėją raštu Tinklapyje ar Taisyklėse nurodytais kontaktiniais rekvizitais, kaip tai aptarta šių Prekių
pirkimo-pardavimo taisyklių 7.6 punkte. Tokiu atveju pažeidimai, atsiradę dėl Pardavėjo kaltės, šalinami
Pirkėjo ir Pardavėjo suderinta tvarka ir terminais. Vėliau pretenzijos dėl Jums perduotų Prekių kiekio ir
(ar) įpakavimo nepriimamos.
7.6 Pirkėjas privalo raštu informuoti Pardavėją apie nustatytus akivaizdžius Prekių kokybės (pakuotės
pažeidimai, kiekio neatitikimas ir pan.) trūkumus nedelsiant, bet ne vėliau kaip per 1 (vieną) dieną nuo
Prekių perdavimo jam dienos. Kitu atveju, praėjus nustatytam terminui, Pirkėjas neturės teisės pateikti
Pardavėjui pretenzijų dėl akivaizdžių perduotų Prekių trūkumų.
7.7 Minėtas punktas netaikomas tais atvejais, kai Tinklapyje aiškiai nurodyta, kad parduodamos Prekės
yra su pažeista pakuote ir, atitinkamai, Prekės parduodamos už mažesnę kainą. Laikoma, kad
užsakydamas tokias Prekes, Pirkėjas sutinka jas pirkti nurodytomis aplinkybėmis ir ateityje negali reikšti
reikalavimų ar pretenzijų Pardavėjui dėl Prekių pakuotės pažeidimų ar trūkumų. - Prekių kokybės garantija
8.1 Kiekvienos parduodamos prekės savybės nurodomos prie kiekvienos prekės esančiame prekės
aprašyme.
8.2 Pardavėjas neatsako, kad Tinklapyje pavaizduotų Prekių spalva, forma ir (ar) kiti parametrai gali
neatitikti realių Prekės formų, spalvos ir (ar) kitų parametrų dėl Pirkėjo naudojamo įrenginio techninių
savybių. Dėl to, tuo atveju, jeigu Jums reikėtų išsamesnės informacijos, patarimo ar nurodymų dėl mūsų
Prekių, prašome kreiptis tiesiogiai į Pardavėją el. paštu info@vitaebeauty.com. - Pirkimo-pardavimo sutarties atsisakymas, prekių grąžinimo ir keitimo tvarka
9.1 Teisė atsisakyti pirkimo-pardavimo sutarties:
9.1.1 Pirkėjas, nenurodydamas priežasties, per 14 (keturiolika) dienų nuo pirkimo-pardavimo sutarties
sudarymo turi teisę atsisakyti prekių pirkimo-pardavimo sutarties, pranešdamas apie tai Pardavėjui. Šia
teise Pirkėjas negali pasinaudoti, sudarius vieną iš Lietuvos Respublikos Civilinio kodekso 6.22810
straipsnio 2 dalyje išvardintų sutarčių.
9.1.2 Norėdamas atsisakyti Sutarties, Vartotojas turi pateikti Pardavėjui laisvos formos arba pardavėjo
atsiųstą Prekių grąžinimo prašymą. Pirkėjo pranešimas apie Sutarties atsisakymą siunčiamas Pardavėjui
el. paštu info@vitaebeauty.com. Gavęs Pirkėjo pranešimą, Pardavėjas per 2 (dvi) darbo dienas susisiekia
su Pirkėju.
9.1.3 Jeigu Pirkėjas atsisakė pirkimo–pardavimo sutarties, kol prekė dar nebuvo jam išsiųsta, Pardavėjas
tokį Pirkėjo atsisakymą įformina kaip užsakymo atmetimą ir atitinkamai informuoja apie tai Pirkėją jo
nurodytu elektroninio pašto adresu.
9.1.4 Jeigu Pirkėjas atsisakė pirkimo–pardavimo sutarties po to, kai prekė jau buvo pristatyta, taikomos
Taisyklių 9.2 arba 9.3 punkte numatytos nuostatos.
9.2 Tinkamos kokybės prekių, įsigytų el.parduotuvėje vitaebeauty.com, keitimo ir grąžinimo taisyklės:
9.2.1 Pirkėjas turi teisę nenurodydamas priežasčių, atsisakyti Sutarties, pranešdamas apie tai Pardavėjui
el. paštu info@l3shop.lt ne vėliau kaip per 14 (keturiolika) kalendorinių dienų nuo Prekės perdavimo
(pristatymo) dienos.
9.2.2 Gavęs Pirkėjo prašymą, susisiekiame per 5 (penkias) darbo dienas ir suderiname prekės grąžinimo
detales.
9.2.3 Tinkamos kokybės prekės gali būti grąžinamos tik esant šioms sąlygoms:
9.2.3.1 grąžinama prekė yra originalioje ir tvarkingoje pakuotėje;
9.2.3.2 prekė nėra pirkėjo sugadinta;
9.2.3.3 prekė yra nepanaudota ir nepraradusi prekinės išvaizdos, nepažeistos prekės etiketės,
apsauginės plėvelės ir kt.;
9.2.3.4 prekė grąžinama tokios pačios sudėties, kokia buvo pirkėjo gauta, kartu turi būti grąžinamos ir už
pirkinį gautos dovanos.
9.2.4 Grąžinant prekes be Pardavėjo kaltės, sumokėta pristatymo kaina nebus grąžinama.
9.2.5 Gavus prekę ir įsitikinus, kad ji nenaudota, per 14 d.d. pinigai bus grąžinti į Pirkėjo sąskaitą, kuri yra
nurodyta prekės grąžinimo formoje.
9.3 Netinkamos kokybės prekių, įsigytų el.parduotuvėje vitaebeauty.com, keitimo ir grąžinimo taisyklės:
9.3.1 Nekokybiškos prekės grąžinamos vadovaujantis ūkio ministro 2001 m. birželio 29 d. įsakymu Nr.
217 “Dėl daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklių patvirtinimo” patvirtintomis Daiktų grąžinimo ir keitimo
taisyklėmis.
9.3.2 Jeigu pirkėjui buvo parduota netinkamos kokybės prekė ir pardavėjas su pirkėju neaptarė jos
trūkumų, pirkėjas turi teisę savo pasirinkimu iš pardavėjo reikalauti:
9.3.2.1 pakeisti netinkamos kokybės prekę tinkamos kokybės preke;
9.3.2.2 atitinkamai sumažinti prekės kainą;
9.3.2.3 per protingą terminą neatlygintinai pašalinti prekės trūkumus;
9.3.2.4 vienašališkai nutraukti pirkimo-pardavimo sutartį ir pareikalauti grąžinti už prekę sumokėtus
pinigus.
9.3.3 Pirkėjas gali pasirinkti tik vieną iš Taisyklių 9.3.2 numatytų būdų. Savo pasirinkimą Pirkėjas
pareiškia užpildydamas grąžinimo formą ir grąžina prekę Pardavėjui 9.4 punkte nurodytais rekvizitais.
9.3.4 Pirkėjas turi sumokėti prekės grąžinimo išlaidas, o Pardavėjas, įsitikinęs, kad prekės grąžintos dėl
netinkamos kokybės, turi grąžinti Pirkėjui jo patirtas grąžinimo išlaidas.
9.4 Prekių keitimas ir grąžinimas pristačius ne tas prekes:
9.4.1 Jei Pirkėjui buvo pristatytos ne tos prekės, Pirkėjas privalo nedelsdamas, bet ne vėliau nei per 2
(dvi) darbo dienas, informuoti apie tai Pardavėją el. paštu info@l3shop.lt arba paskambinęs telefono
numeriu +37067877488.
9.4.2 Pardavėjas įsipareigoja savo sąskaita pasiimti tokias prekes ir jas pakeisti tinkamomis prekėmis.
Tuo atveju, kai Pardavėjas neturi užsakytų prekių, jis grąžina Pirkėjui už prekę sumokėtus pinigus. Pinigai
Pirkėjui grąžinami per 14 (keturiolika) kalendorinių dienų.
9.5 Šiame skyriuje nustatyta tvarka pateikęs Pardavėjui pranešimą apie Sutarties atsisakymą, Pirkėjas
privalo savo sąskaita ne vėliau kaip per 14 (keturiolika) kalendorinių dienų nuo tos dienos, kurią pateikė
Pardavėjui atitinkamą pranešimą, grąžinti Pardavėjui Prekę išsiųsdamas ją adresu: Pramonės pr. 32-38,
Kaunas, Lietuva.
9.6 Pardavėjas turi teisę nepriimti Pirkėjo grąžinamų prekių, jei Pirkėjas nesilaiko Taisyklėse nustatytos
prekių grąžinimo tvarkos.
- Pardavėjo taikomos rinkodaros priemonės
10.1 Pardavėjas pasilieka teisę, savo nuožiūra, bet kuriuo metu įvesti ir (ar) atšaukti pasiūlymus, akcijas,
žaidimus arba keisti Prekių kainas, skelbiamas Tinklapyje, arba bet kokią Tinklapio medžiagą ar turinį,
nepažeidžiant Kliento teisių, įskaitant Sutarties sąlygų, sudarytų iki tokio pakeitimo. - Apsikeitimas informacija
11.1 Pardavėjas šių Taisyklių ir Privatumo politikos nustatyta tvarka visus pranešimus siunčia Pirkėjo
registracijos metu ar užsakant prekes pateiktu el. pašto adresu.
11.2 Pirkėjas visus savo pranešimus ir klausimus siunčia Pardavėjui šių Prekių pirkimo—pardavimo
taisyklių 12.5 punkte nurodytais kontaktais. - Baigiamosios nuostatos
12.1 Pirkėjas ir Pardavėjas susitaria, kad visi su Sutartimi susiję ar dėl jos vykdymo, pažeidimo,
nutraukimo ar negaliojimo kilę ginčai, pretenzijos ir (ar) nesutarimai sprendžiami derybų keliu. Jeigu
susitarimo nepavyksta pasiekti derybomis, ginčai yra sprendžiami Lietuvos Respublikos teisės aktų
nustatyta tvarka.
12.2 Tuo atveju, jei Pirkėjas nesutinka su Pardavėjo parengtu atsakymu į Pirkėjo rašytinę pretenziją, savo
prašymą/skundą dėl www.l3shop.lt įsigytos prekės Pirkėjas gali pateikti Valstybinei vartotojų teisių
apsaugos tarnybai (Vilniaus g. 25, 01402 Vilnius, el.p. tarnyba@vvtat.lt, tel. 8 5 262 67 51, faks. (8 5) 279
1466, interneto svetainėje www.vvtat.lt).
12.3 Pirkėjas, esant ginčytinai situacijai, turėtų pirmiausia kreiptis į Pardavėją, o nepavykus išspręsti
ginčo, dėl ginčo sprendimo turi teisę kreiptis į elektroninę vartotojų ginčų sprendimo platformą:
https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage
12.4 Pardavėjas turi teisę pakeisti, pakoreguoti ar papildyti Prekių pirkimo-pardavimo taisykles Tinklapio
naudojimo tvarkoje numatytu būdu, todėl Pirkėjui teikiant Prekių užsakymą, bus taikomos Prekių
pirkimo-pardavimo taisyklės, galiojančios Prekių užsakymo pateikimo metu.
12.5 Norėdami informuoti Pardavėją apie Prekių pirkimo-pardavimo taisyklių pažeidimą, turėdami
klausimų, pretenzijų ar jei Jums reikalinga Pardavėjo pagalba dėl Prekių pirkimo-pardavimo taisyklių
aiškinimo ar jų taikymo, prašome kreiptis el. paštu info@l3shop.lt arba paštu, adresu:Pramonės pr. 32-
38, Kaunas, Lietuva. Į Jūsų paklausimus, gautus raštu, atsakysime per 14 (keturiolika) kalendorinių dienų
nuo paklausimo gavimo dienos.
Prekių pirkimo -pardavimo taisyklės galioja perkant Lietuvos Respublikos teritorijoje